Nėra namų be dūmų

Girmantas | Kelionės | gegužės 11, 2015

Per pusdienį sėkmingai įsirengus lovą naująjame Kemperaizeryje, draugai pradėjo juokauti, kad vakare turėsime švęsti įkurtuves. O kaip gi kitaip? Namai yra – turi būti ir įkurtuvės! Pagal planą popietę turėjome praleisti danguje – paskraidyti su Cesna lėktuvėliu po Sietlo apylinkes. Tačiau išvažiavus link oro uosto už vos kelių kilometrų iš duslintuvo pasipylė balti dūmai. Kaip sena patarlė sako – nėra namų be dūmų.

Nusprendę nerizikuoti palikome mašiną netoli namų ir skraidyti išvažiavome su kita. Vakare apsukus kelis ratus aplink namus baltų dūmų neliko, užsivedus sekmadienio rytą – taip pat. Pasiskaitęs internete, kad šiems šešių litrų monstriukams taip nutinka dažnai, nusprendžiau bet kokiu atveju važiuoti pasiimti atskrendančių vyriokų iš Lietuvos. Prisikrovę pilną sunkvežimį įrangos dar užsirišome kelis krepšius ant stogo ir pajudėjome į pietus. Autostradoje dūmų nesimatė, tad atrodė, kad viskas bus gerai. Deja, vos stabtelėjome vandens, alaus ir užkandžių dūmai pasipylė taip, kad buvo aišku – teks remontuoti.

Sekmadienio popietę surasti veikiantį servisą – misija neįmanoma. Aptikę vieną mechaniką sužinojome kur galime rasti geriausią dyzelių servisą apylinkėse, susiradome jį, viešbutį, kirtom BBQ šonkauliukų ir nė knygų nepaskaitę išlūžome. Kitą rytą ekspertai bandė įtikinti, kad remontas kainuos kelis tūkstančius dolerių, o negana to – anksčiausiai pradėti remontą galėtų tik kitą dieną. Laimei kitas rimtas dyzelių meistras buvo laisvas, tad susiskambinę patraukėme tiesiai pas jį. Sutarę, kad automobilį pabaigs iki darbo pabaigos, išsinuomojome miniveną pasivažinėti aplink.

Apžiūrėję Sietlą ir Tacoma sukirtome sočius pietus ir grįžome prie automobilio. Užrūdijusius varžtus nuiminėti sekėsi gana sunkiai ir iki pat serviso darbo pabaigos dar nebuvo aišku ar pavyks automobilį atsiimti tą pačią dieną. Supratingi mechanikai pasigailėjo mūsų ir planų keliauti kuo greičiau į pietus ir surinkę atgal turbiną bei aušinimo sistemą – užvedė Kemperaizerį naujiems nuotykiams!

Atidavę nuomotą automobilį pasipildėme kuro sau ir Kemperaizeriui bei patraukėme į pietus. Nors iš išmetimo sistemos garuojantis aušinimo skystis dar keliasdešimt kilometrų neramino, akyse atsirado šiokia tokia palaima ir džiaugsmas. Pagaliau važiuojame. Į Meksiką! Paspaudę iki tamsos prieš vidurnaktį pasiekėme Ramujį vandenyną ir griuvome miegoti. Irgi neskaite… Rytoj prieš akis – įspūdinga Oregono pakrantė!