Baja niekada nesibaigia

Girmantas | Banglentės, Kelionės | gegužės 10, 2016

Po karų su oro linijomis ir gana ilgos kelionės pasiekus Bają – viskas pradėjo stot į vietas. Pasiėmęs Fordą persipakavau krepšius ir atsirinkęs ko reikės trumpam bangų pasivaikymui, jau kitą dieną išvažiavau į Cabo San Lucas pasitikti atskrendančio Mariaus.

Patirtis. Kitaip nepavadinsi fakto, jog mums tik nusileidus Meksikoje, Baja krantus pasiekė pirmosios šių metų pietų bangos. Norėdami išspausti maksimumą, nusprendėme nevažiuoti niekur toli ir patikrinti bangų spotus aplink Cabo San Lucas iškyšulį. Tikslas aiškus – pagauti po bangą, pasižiūrėti ko papildomai reikia kempingavimui laukiniuose vakaruose ir praėjus bangoms – išsitaisyti trūkumus ir keliauti į šiaurę.

Dar pakeliui pas Marių nusukau į žvyrkelį, kad galėčiau pamatyti ar verta bangų gaudyti važiuoti į rytinę iškyšulio pusę (techniškai – jau Kortezo jūrą), ar geriau važiuoti prie atviro Ramiojo vakaruose. Po valandėlės kratymosi pasirodė pirmoji auka – lūžo galinio rato lingė. Apsižiūrėjęs, kad važiuoti galima toliau, pasiekiau Cabo ir oro uoste jau laukusį Marių.

Grįžę į rytinę iškyšulio pusę su Mariumi dar spėjome įšokti į vandenį ir prieš saulei nusileidžiant pagauti po pirmąją bangą. Organizmui teko nemenkas kontrastas: iš taip ir nespėjusios atšilti Lietuvos tiesiai į vandenį su vienais šortais. Tačiau išgyvenome. Po valandėlės, pradėjus temti, nusprendėme pasiieškoti vietos nakvynei. Pasibastę po pakrantę radome neblogą vietą, tačiau bandant pasistatyti automobilį ant smėlio – strigome. Šalia to, po gana išraiškingo bang, buvo aišku, kad sulūžo 4×4. Nemažai nuotykių, kaip vienai dienai, tačiau kaip pasakytų vienas žinomas lenktynininkas – Baja niekada nesibaigia.

Tris valandas atkakliai bandę išsikasti, šiaip ne taip pajudėjome per automobilio ilgį, tačiau buvo aišku, kad be pagalbos tamsoje nieko mes nepadarysime. Tiesa, poreikio išsikasti čia ir dabar – nebuvo. Ryte, vos tik pradėjome krapštytis – pasirodė krūvelė banglentininkų, kurie per kelias minutes ištraukė mus ant kietesnio smėlio. Atrodo dar tik para, o jau išbandėme pusę daiktų turėtų mašinoje, o ją ir pačią aplaužėme. Įsirašę reikalingų daiktų sąrašo viršuje „dvi geros lentos smėliui“, išvažiavome surfinti.

Penkios dienos lėkte pralėkė. Dienos maišėsi tarpusavyje, vandenyje mirkom po tris kart per dieną. Sesijų skaičiuoti nebespėjome, bangas gaudėme vieną už kitą geresnes, o kur dar pamokos iš 2015 ISA pasaulio čempionės! Dar nuolat vis reikia kažką padaryti – jokio chill’o! Vienintelė paguoda, kad rytinėje pakrantėje neveikia net telefono ryšys, ką jau kalbėti apie internetą – ir taip vos užteko sveikatos viskam. Tiesa, dar bandėme prisijaukinti barškuolę. Nemažą, beveik metrinę. Bet meksikiečiai mūsų nesuprato ir pervažiavo ją aštuonis kartus. Bangoms pradėjus rimti nė nesikrimsdami patraukėme į La Ventana – apsitvarkyti tiek Fordą, tiek ir pailsėti patys.

Per kelias dienas La Ventanoje susitvarkėme įrangą, susipirkome trūkstamus daiktus kempingavimui ir kapstymuisi smėlyje, susiremontavome lingę, AC, išmokome patys susitvarkyti 4×4 ir pailsėję patraukėme gaudyti prie vakarų pakrantės artėjančių naujų bangų į šiaurę. Nuotykiai tik prasideda!